tisdag 11 januari 2011

Jullovet

Är hemma igen efter två dagar på Konstfack och insåg att jag tagit mig ett ganska långt och utvilande jullov, började kanske lite för tidigt då jag inte hade reflekterat över vårt sista möte innan jul. Dagarna då var välbehövliga men jag kände en viss frustration över att jag tagit en del felbeslut; 1. Fastnade i Wix och tyckte om den sidan men kunde inte göra det jag hade planerat. Förlorade massa värdefull tid på den. 2. Ångrar att jag inte hoppade på Dreamweavertåget medans handledning fanns, nu känns allt så långt borta... 3. Kom inte igång med Weebly och sitter nu utan någon fungerande sida. 4. Gratistiden med Photoshop tog slut och jag hann inte lära mig det jag ville, gav upp lite för fort. Men nu är det nytt år och nya möjligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar