tisdag 30 november 2010

Weebly och Wix

Alla har gått, bara jag kvar, Den här veckan gick vi, tillsammans med Annika, igenom gratisprogrammen Weebly och Wix. Jag tyckte att Wix kunde erbjuda det jag hade tänkt att göra med Dreamweaver förra gången. Så idag har jag skapat en 'hemsida' för bilden. Det är roligt och än så länge är den varken komplett eller snygg men jag måste leka lite. Jag har inte lyckats skapa länkar mellan sidorna, till en websida går dock bra. Detta måste jag försöka lösa på något sätt. Annika gav oss en bra introduktion till Photoshop. Jag har tidigare varit och tittat på Moderskeppets lektioner och de är mycket bra, men idag fick jag svar på flera frågor. Här är min wixsida. Kommentera gärna, känner att jag behöver en minikurs i grafisk design, den är lite rörig samtidigt som jag vill att den ska vara glad... http://www.wix.com/Maaritsbild/bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar