måndag 4 oktober 2010

pbworks

2 kommentarer:

  1. Idag har vi tittat på några gratistjänster på webben. Det ska bli intressant att bygga upp en hemsida på t ex weebly. Vi lärde oss också lite om jing.
    På eftermiddan arbetade med ett webbaserat intranät som jag länkar till.
    frågan är hela tiden, vad kan jag använda detta till? Hur kan jag sammankoppla detta till min undervisning.
    Kände inte att det är aktuellt att arbeta med pbworks på skolan då vi har ett relativt välk fungerande intranät redan. Däremot kanske ha detta som en privat sida för t ex bildlärare i kommunen.

    SvaraRadera
  2. Hej maarit
    Vad kul det hade varit att vara med er idag! Känner att jag nog missat en del..
    Agnes, min dotter är sjuk så jag är hemma med henne även imorgon.
    Skickar med mailadressen: piritta75@hotmail.com
    Jag tittar gärna in där imorgon

    SvaraRadera